fbpx

זוגיות פרק ב'

זוגיות פרק ב' והסכם ממון

 הגיע אלי זוג בפרק ב' עבור הגבר ונישואים ראשונים עבור האישה.

 החתן לעתיד יצר איתי קשר על מנת לגשר ולהגיע להסכמות לגבי יצירת הסכם ממון. הוא טען שהאישה התנגדה בתוקף ליצירת ההסכם בטענה שהיא לא רוצה להרגיש כ-"אישה סוג ב'", ובכלל, למה מדברים על גירושין לפני שבכלל התחתנו?!

 הבעל היה מוטרד. ילדיו לחצו עליו לערוך הסכם ממון עם אשתו לעתיד כדי לשמור על הנכסים וההון שצבר במהלך הקריירה המשגשגת שלו, במקרה של פרידה.

 הוא רצה להימנע מסכסוכים כספיים עתידיים במשפחה ולהרגיע את הרוחות. מצד שני, הוא הרגיש שהדרישה להסכם ממון עלולה לפגוע בקשר בצורה שאולי לא ניתן יהיה לתקן.

כאן אני נכנסתי לתמונה.

 המטרה שלי במקרה הזה הייתה להקשיב לשני הצדדים, להרגיע את האישה שהייתה מבוצרת בעמדתה ונסערת, ולגרום לה להבין את הצד השני. להזכיר לה שהיא אוהבת את האדם שמולה ושהסכם הממון לא ישנה דבר בקשר שלהם, להיפך, רק יכניס ביטחון וודאות לעתיד.

 ומהצד השני, לגרום לבעל לראות את נקודת מבטה של האישה, לתת ביטוי בתנאי ההסכם לכך שהוא סומך עליה, ושיש לו כוונה לחלוק איתה את חייו עד סוף הדרך.

 בין לבין, שמנו לב למספר נקודות משפטיות שחשוב שההסכם יתן עליהן מענה.

באותה ההזדמנות, גם ערכתי לכל אחד מבני הזוג צוואה למתן מענה שלם ואפקטיבי. סוף טוב, הכל טוב! הגענו להסכמה ששני הצדדים היו מרוצים ממנה, שעזרה לשמר את הקשר ואת שלמות המשפחה.

 

אם יש לכם שאלות בנושא,

ניתן לשלוח לי הודעה בפרטי >>

m.me/rachelyrngishurlaw

אשמח לענות ולסייע.

רחלי רוזן נקש – עו"ד, מגשרת ובוררת.

054-730-3133

 

Rachely Rosen Nakash

אחריות הורית משותפת

הזמנים משתנים – תא משפחתי מגיע בכל מיני צורות ותבניות.  הזמנים משתנים – נשים עם קריירה הן מציאות רצויה ומקובלת. הגישה שהאם היא תמיד ההורה

למאמר המלא >>

סיפור גישור בגירושין

סיפור גישור בגירושין הגיע אלי זוג צעיר, בשנות ה 30 המוקדמות לחייו. לזוג ילד קטן, דירה על שמם, רכב, חסכונות ורכוש משותף. הבעל רצה להתגרש;

למאמר המלא >>

להתגרש באמצעות גישור

תיאור התהליך ותפקיד המגשרת גישור בגירושין, הוא בשורה התחתונה הדרך המהירה להתגרש וללא מלחמות. רק ההחלטה לבדה לפנות לגישור, היא החלטה לנהל את התהליך ללא

למאמר המלא >>